Op zaterdag 30 mei vond in Houthalen-Helchteren een nieuwe editie van FeestMee plaats, het jaarlijkse feest waar jong en oud uit verschillende culturen en gemeenschappen samenkomen voor een gezellige en verbindende dag. Het evenement stond wederom volledig in het teken van ontmoeting, verbinding en samen plezier maken.
Op culinair vlak viel er opnieuw heel wat te beleven. De meer dan 250 aanwezigen konden proeven van heerlijke gerechten uit diverse keukens. Het lekker eten was een ideale katalysator om samen rond de tafel te genieten en nieuwe mensen te ontmoeten.
Daarnaast stonden er dit jaar leuke teamspelletjes op het programma waarbij jong en oud de handen in elkaar sloegen. Samenwerken, plezier maken en elkaar aanmoedigen stonden centraal. FeestMee werd opnieuw een geslaagde dag vol fijne ontmoetingen, lachende gezichten en mooie herinneringen.








